دوست عزیزی پیام داده است که چرا نوشته هات حس و حال دیگه ای پیدا کرده و سبکش عوض شده و این حرفا.
راستش، اینجا بیشتر جنبه ی ژورنال طور داره و از اونجایی که حوصله هم نداریم توی دفتر بنویسیم، به ناچار همینجا می نویسیم.
در واقع این نوشته ها رو برای هیچ شخص خاصی نمی نویسم. هدفم اینه که برای خودم بنویسم حالا هرکس هم که خواست بخونه، باکی نیس!
ما را در سایت اون لاغر مردنیِ لعنتی دنبال میکنید
برچسب: سخني كوتاه با خدا,سخنی کوتاه با خدا,سخنی کوتاه با امام زمان,سخنی کوتاه از امام باقر, نویسنده: بازدید: 68