سلام دوست من. ببخشید که دیروز منتظرت گذاشتم. خیلی وقته هم دیگه رو ندیدیم. میدونم. من یک عالمه حرف نزده دارم و تو یک عالمه سوال نپرسیده. چرا زیر دوش گریه می کنم؟ چون حس خوبی بهم دست میده. ادامه مطلب...